Wednesday 12 May 2010

bir gunluk is

Gecen gun dusunuyordum -her zamanki gibi- Londra'da otobus soforu olmak nasil bir his & aktivitedir diye... Ozellikle iki katli otobus soforu olmak. Kocaman otobusler, har har gidiyorlar ya... Ani fren yapinca, sanki ikinci kati one bir gidiyor bir geliyor gibi gozukuyor, sonra da otobus kendini dengede tutmak icin bir saga bir sola gidiyor. Hah, durdu ama simdi tekrar harrrrr... Tek katli otobusler maalesef ki o kadar cekici degil, otobus iste.
O iki katlilar hantal gozukuyor, aheste gitmek icin yapilmis sanki ama bazi soforler var, bizim degme otobus soforleri ile rahat kapisirlar. O koca iki katliyi yogun trafikte bir saga bir solo kaydirmak marifet ister.
Eskiden beri buyuk arac kullanma merakim var, kamyon veya otobus. Merak iste. Ileride buyuk ihtimal gerceklestiririm bu fikri ama su 2 hafta degil! Neyse, bundan sonra bir liste yapmaya karar verdim: Hayatta 1 gunluk de olsa yapilacak isler listesi. Benim listemde 2 katli otobus soforlugu var simdilik.
Elbette her is yapilir hayatta, hepsinin de insana kazandiracagi baska baska tecrubelerdir, alinteri ile yapilan her is kutsaldir. Londra'da double decker soforu olmakla baslayalim bakalim! Daha neler eklenir acaba listeye ... (tabii unutmazsam!)

6 comments:

Özge S. said...

benim hayalim sera sahibi olmak - notting hill'de parkta gecen sahnede oldugu gibi bir bankta oturup kahve icip gazete/kitap okurken huzurla agaclara bakmak...
bir de manavim olsun isterim ama onun, evet bir gun yeter galiba:)

Esin said...

Sera sahibi olmak 1 gunluk olmasin, mumkunse devam etsin, etsin, etsin.... Manav, evet ilginc. Ama ben 1 gunluk manav olursam hasilati mideye indirme gibi bir risk olur... :S

Özge S. said...

bir gece supermarkette kapali kalmak hep hayalimdir bir de, sabaha kadar ohhh yer icer yayariz...ne var sabah oderim ama dusuncesi bile heyecanli:)

Esin said...

ahahaha ben de dusunmusumdur supermarkette kapali kalmayi ama sabahi kotu olur, mide fesadi falan...

Özge S. said...

sabahtan beri dusundum sayende bunlari urettim:)

1.ip atlamak
2.CSI olmak – siyah toz ile parmak izi almak:)
3.golf sahasındaki arabalardan kullanmak
4.balık tutmak
5.şişme zıplama platformunda veya trambolinde zıplamak
6.starbucks’ta barista olmak veya D&R’da calismak (1 gün evet kesinlikle yeter)
7.yemek blogu açmak (ama o kadar çok var ki...)
8.şarkı soyleyebilmek (1 şarkı bile yeter bana ve tabi herkese)
9.buyukada’da bisiklete binmek (10 yili gecmistir sanirim)

modafobik said...
This comment has been removed by a blog administrator.