Thursday 2 February 2012

Evvvv-etttt!! Geri dondum!


Evettt!! Dondum! Geri dondum! Dunyanin en sorumsuz “blog sahibisi” olarak ne yuzle blog yaziyorum, ayri bir konu. Ozur dilerim senden Sevgili Mercan Ayakkailar ve London; seni ihmal etitim, affet beni!
N’oldu bu sure icinde?

  • Evlendim, barklandim, evimin kadini, yuvamin diregi rollerini benimsemeye calistim
  • Isler buldum, kaybettim, tekrar buldum.. Evet, global kriz! 
  • Tatile gittim, geldim. Ayvalik: HARIKA!
  • Yedim, ictim, yeni tatlar, mutfaklar, take away ve delivery’ler kesfettim (oldukca Londravari kavramlar bunlar J
  • Misafir agirladim, kendimi hizmet sektorune adadim, bunu karli bir ise donusturmeyi bile dusundum
  • Memlekete gittim, geldim. Ozlediklerimi gordum, hasretlerimi giderdim, gidermeye calistim. Fiziksel olarak beraber olabildiklerimle en guzel zamani gecirmeye calistim, olamadiklarimla da ebedi mekanlarinda sohbet ettim 
  • Kucukkuyu’ya gittim- harika! Kokenlerime dondum. Esmerlikten artik rengi maviye kacmis kanun ustasindan bahcedeki kertenkeleleri yakalayip kocama sunan, onu agina dusurmeye calisan kedi ile tanistim.
  • Saclarimi kestirdim ve boyattim! Neler oluyor bana?!
  • Konserlere gittim, hem de en onden izledim. (gurbetci stayla!)
  • Ingliz ehliyeti aldim! Memleketimin sistemlerine gerek yon gerek anlayis acisindan ters (!) olan bu sistemde sinavlara girdim, oh gectim gitti! Burada araba kullanmayi seviyor muyum? Hayir. Zorunlu olmadikca kullaniyor muyum? Hayir. Ehliyet gerekli miydi? Evet. 
  • Fransizca ogrenmeye basladim ama devamini getiremedim profesyonel zorunluluklar yuzunden. Guzel arkadasliklar baslattim ama kursta, kursa gidemesem de “dinner”, “drink” ve “high tea”larda yoklama verdim. 
  • Bir suru mulakata girdim: Her nabza gore serbet veririm, headhunterlarin dilinden iyi anlar, “mulake ediciler”den hala pek hazzetmem. Acaba ben de birgun "mulake edici" olacak miyim? 
  • Arkadaslarimin guzel haberlerini aldim. Bebecikler katildi aramiza, evlenenler oldu..  Bebekleri sevdim, evlenenler/evlenecek olanlar icin buradan sevindim. 
  • Bu memleketi hafiften seyahat ettim. Guzel memleket, guzel! Ama zaman zaman kendime sormuyor degilim "N'apiyorum burda?!" Nasil geldim buraya ben?

Umarim bundan sonra efendi gibi yazarim, yazamazsam da ben boyleyim. Bir ortalardayim, bir yokum. Hatta ve hatta sahneden cok bomba cikislar yapmamla bilinirim bazi cevrelerde!

Hadi bakalim! 


No comments: